• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Uppsala

jag vill ha en klätterkompis i Uppsala!

Klättrar helst ute (upp till 6- har jag klarat på topprep) men under vintern har man inte så många val.

Min nuvarande klätterkompis bor i Värmland och jag i Uppsala så det blir lite för långt att pendla. Vill du klättra med mig så hör av dig!

-Lisa
 
klätterkompis

Hej!

Är du fortfarande på jakt efter en klätterkompis? Har inte klättrat jättemkt men från och till under ett par år. Hör av dig om du fortfarande är på jakt efter ngn att klättra med.

//Sara
 
Klättring

Hallå!

Jag letar också klätterkompisar. Klättrar runt 6 på topprep o har klättrat i 2 år. Har kort på stallet, men klättrar på crux 1-2 ggr/vecka. Dock helst utomhus om det går (svårt nu på vintern förstås..).

Hör av er om ni är sugna!

Sarajc: Läste ditt inlägg om träningskompis, jag är på. Tränar mest på gym, men mest för att det är praktiskt. Börjar tröttna lite på det. Tyvärr funkar löpning inte så bra för mig, men mountainbike el. liknande vore kul att testa!

/Malin
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.