• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Löparkompis i uppsala

Träningskompis i Uppsala

Hej!
Jag gillar att träna, löpning, längdskidor, långfärdsskridskor samt spinning, aerobics.
Vill ha en träningskompis (25-37 år) och träna tillsammans en/två gånger per vecka. Hör av dig.

/Petra

[Ändrat av nordsyd 2006-10-22 kl 09:26]
 
Löparkompis finns!

Hej!

Jag skulle gärna prova att träna med dig. Framförallt skulle jag vilja ha en löparkompis nu när det är mörkt på kvällarna. Då kan man springa även på vardagskvällar och känna sig lite tryggare. Men det vore även kul att ha någon som drar iväg en på annan träning, mina kompisar tränar jämt på tider jag inte kan.
/Elin
 
Hej Elin

Trevligt att du svarar. Mm mörker är inte roligt att springa själv i. Maila gärna till mig på mpsoder@hotmail.com så kan vi bestämma ngt./Petra
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.