• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Träningskompis Uppsala

Tjena,

Letar träningskompis i Uppsala nu när mina träningsgalna kompisar börjar lämna stan... Löpning, mtb, längdskidor, klättring, öppen för det mesta. Jobbar dagtid men vill gärna ha ngn att springa med kvällstid!

Brukar springa 45 min - 1h och behöver ngn som kan hålla motivationen uppe i väntan på snö nu när lidingöloppet är över och det är mörkt ute:)

//Sara
 
Täningskompis!

Hej Sara!

Såg att Ditt inlägg legat inne ett tag och jag vet inte om det är aktuellt längre. Jag la själv in ett inlägg här om dagen eftersom jag också letar efter någon att träna med. Jag löptränar gärna (nu under vintern har det blivit sparsamt med det, men vill mer än gärna komma igång!) Sprang LindingöTjejlopp - vilket var premiär vad gäller löptävling, kör MTB när det är säsong (siktar på Lida Loop 4 mil i sommar), åker gärna längd när uppsalas usla vinterväder tillåter det. Är öppen för det mesta. Har aldrig klättrat, men är inte alls främmande för att prova.

Hör gärna av DIg! Mina träningskompisar har också flyttat!

/Helena
 
Löpning

Hej,

Det känns lite som att jag är på förbjuden mark här som kille, men det finns inte så många trådar med namnet "träningskompis Uppsala".
Jag är rätt grön när det gäller friluftsliv, men har tänkt satsta på löpningen i år och tänkte att det kunde vara kul att ha någon att pusha och bli pushad av, och då menar jag inte rent fysiskt. :)
Det behöver inte nödvändigtvis betyda gemensamma löpturer utan jag är glad för alla nya träningskontakter. Ska köra igång nu i mars och målet är midnattsloppet i augusti.

// Martin
 
Hej Sara

Vill gärna har några fler att träna tillsammans med har också haft oturen att flera träningsvänner flyttat från stan. Gillar löpning, längdskidor, cykel osv. Hör av dig om du vill./Petra
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
HelenaF Träningskompis i Uppsala sökes! (tjej) Tjejforum 0
limpan77 Träningskompis Uppsala Tjejforum 0
lillasysterkrut Träningskompis Norrköping Tjejforum 1
Louise_76 Träningskompis på Nynäsvägen el omnejd? Tjejforum 1
tess_111 Träningskompis Karlskoga, Kristinehamn, Degerfors? Tjejforum 1
Lisa_ Älvsjö Träningskompis söder om Sthlm Tjejforum 2
Lina1983 Träningskompis i södra Stockholm Tjejforum 3
Elisabeth86 Träningskompis Göteborg Tjejforum 1
stea Träningskompis i dalarna Tjejforum 0
JessieJ Träningskompis Malmö Tjejforum 1
carro9 Träningskompis i Umeå sökes! Tjejforum 0
bitelis Träningskompis i sthm Tjejforum 3
wonderfullme Söker träningskompis i gbg Tjejforum 7
avs222 träningskompis umeå Tjejforum 0
iquela träningskompis göteborg sökes! Tjejforum 2
Tenil Träningskompis i Stockholm? Tjejforum 1
NikaO Träningskompis i Luleå sökes! Tjejforum 0
akesdottir Träningskompis i (södra) Stockholm Tjejforum 1
Tess77 söker träningskompis i sthlm... Tjejforum 9
tarjis träningskompis i sthlm sökes Tjejforum 1
Träningskompis Blekinge Tjejforum 0
Idaho Träningskompis sökes i Umeå! Tjejforum 0
Teresa Träningskompis i Göteborg sökes Tjejforum 0
Excellent Uppsala (Uppsala-Storvreta-Vattholma-Skyttorp-Österbybruk) Tjejforum 0
Koralltickan Naturtjejer i Uppsala! Tjejforum 1
Lissos Uppsala Tjejforum 2
madir Paddlingskompis i Uppsala och Stockholm?! Tjejforum 4
efirattan Klätterkompis Sthlm/Uppsala Tjejforum 0
mikaelak Klättra i Uppsala? Tjejforum 0
nordsyd Löparkompis i uppsala Tjejforum 2
stinis3 Klättrare i Uppsala? Tjejforum 0
limpan77 Träningspartner för Box i Uppsala sökes Tjejforum 0
6383 Klätterkompis(ar) i Uppsala sökes Tjejforum 2
reflex Söker du kompisar i Uppsala? Tjejforum 1

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.