träning & tävlings kamrat

Tips

Finns ett gäng likasinnande som träffats genom ett inlägg av Petra Månströms inlägg om "Uppsalas coolaste multisportlag" vilket absolut inte är så seriöst el. coolt som det låter.. tror jag mig våga säga. (Har iofs bara träffat 3 i gänget en gång) Mer info se bla http://www.utsidan.se/vb_forum/showthread.php?threadid=8633
Finn sockså en sändlista m 7-8 namn där man kan skriva när man tänkt ut och se om ngn vill med. För egen del är jag främst intresserad av cykelträningen. Men kan även tänka mig ngn tävling i motionsklass eftersom jag även gillar tex paddling. Löpningen får jag väl ta som nödvändigt ont.

/Hans
 
Visst kan man vara seriös fast man är motionär!

Hallå Jesper!
Vill du hänga med oss på något träningspass får du mer än gärna höra av dig. Min ambition är, som jag redan tidigare nämnt i inlägget "Uppsalas coolaste multisportlag...", att delta i några multisporttävlingar på motionsnivå nästa säsong.

Men du Hasseman, tyckte du inte att vi verkade seriösa? Jag vill påstå att i alla fall jag visst är seriös i min ambition att lyckas bra i en motionstävling, men det där med *coolast* kanske var en liten överdrift, eller vad säger du :)

Som sagt Jesper, hör gärna av dig! Vi ses i skogen.

-Petra
 
Sorry

Petra - Jag ber om ursäkt för mitt ogenomtänkta ordval!

Alla intresserade - Det jag i mitt inlägg ovan menar med att det inte är så "seriöst" är att det inte är Raid Gauloise som är målet och att man alltså inte ska behöva känna sig avskräckt bara för att man inte är elitatlet. Självklart kan man ha en seriös inställning även när man satsar mer mot motionstävlingar, och det verkar det absolut finnas i gänget. Hade jag inte tyckt det verkade bra så hade jag ju inte hänvisat vidare till Petras tråd.
 
padling

är det någon som är intersserad av att träna lite padling innan isen lägger sig?jag har precis köpt en acron canadensare som jag vill prova men jag saknar padlings partner

Mvh Jesper
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.