Nu är det tre dagar kvar tills vi cyklar till Peking. STORT TACK TILL ER

Hej!

Jag skrev här i forumet för ca 2 månader sen om min tanke att cykla till Indien. Hade verkligen ingen koll på hur jag skulle gå tillväga med planering, och allt som kretsar runt en sån här resa. Hade tidigare cyklat igenom Sverige som längst.. Två dagar efter mitt inlägg här så fick jag ett mail från min nuvarande cykelkamrat Emil. Vi träffades kort därefter och cyklar nu hela vägen tillsammans till Peking.

Jag vill verkligen tacka alla här på utsidan som gett mig ton med inspiration, svarat på alla frågor ang min resa. Ni har verkligen underlättat för mig.

Speciellt Lars bengtsson, efter två dagars kikande på hans sida runt nyår hade jag bestämt mig att jag ville göra något liknande. tack tack!

Nu sitter jag här i mitt rum har min sista dag hemma. Beger mig mot Stockholm imorgon där vi startar vår resa

Vilken känsla! :)

Tack tack.

Ni får gärna följa oss på www.thebigtrip.se

Allt gott!

// Oscar
 
Trevligt detta kommer läsas om :)
Dock saknar jag lite information om vad ni har för saker med er, vad för cykel, väskor osv. Alltid trevligt att se vad folk har med sig. Har du någon aning om vad allt väger då ni startar resan?
 
Tack tack alla!

Mer info om vikt och packning kommer upp efter helgen på hemsidan!

=)

Jasså vad roligt att du ska samma väg,när planerar du att åka?
 
Vad sugen jag blev på att cykla till Kina... Typiskt att man är i fel världsdel för tillfället.

Lycka till !!!

/Stellan
 
Lycka till! Kommer att följa resan när jag kommer hem om ett par dagar.


Btw, träffade en av era polare i Livingstone för ett par dagar sedan. Mattias tror jag han hette.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.