North Face butik öppnad på Norrlandsgatan!

Jag var inne i Stockholm för att fynda på klädrean. Till min stora förvåning ser jag att North Face öppnat en egen butik på Norrlandsgatan tvärs emot PK-Huset. Tydligen har de varit igång en månad, men om de har annonserat om det så har jag isåfall missat det och jag har inte sett något inlägg, här på Utsidan, om det heller.

Hursomhelst så har de i princip det mesta i North Face väg. Vidare så kör de, nu i början, lockpriser på utvalda varor, ex. Chatanooga V3 tält (typ enklare Nammatj 3GT kopia) för 1995kr och Windstopper Fleece för 995kr.

Jag hade ju egentligen tänkt köpa ett Nallo2 (byta ut det gamla ryggåstältet), men det är klart att ett större tält (till det priset!) skulle vara bra med tanke på barnen...
 
Det är en trevlig butik men som sagt, de har inte annonserat så värst mycket, dock har jag för mig att jag sett något. Jag var inne och snackade lite med en av dem (butiksföreståndaren tror jag) och han verkade kunna sina saker, vilket är kul. Butiken är värd ett besök om man inte tidigare varit där. Jag ger dem tummen upp iaf.
 
föreståndaren är jobbade ju borta på en av naturkompanietbutikerna, den vi hörnet till norrlandsgatan och han kan verkligen sina saker..

däremot var det en uppsjö av småflickor som jobbade när jag var där som inte visste varken ut eller in :)

Men så är det.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.