Nollställ Total distans OREGON 300

OREGON 300
Är det någon som vet hur man nollställer "Total distans" som man kan trycka fram i menyn Färddator och där väljer detta. Då visar det många km. Väljer man att nollställa i "Inställningar-Nollställ" så händer inget på just denna funktion, bara tripp, tidur medelvärde m.m.
 
garmin kontakt

Jag har ring Garmin och de visste inte heller hur man gör !!!!. Vi skall kanske ringa TOMTOM och tipsa om Garmins suport
 
Garmin har tre segment, outdorr/fitness, marin samt PND, vi pratar drygt 250-300 aktiva modeller och du anser att deras support är kass för att de inte visste hur man just tog bort 'total distans' i en Oregon. Skärp dig nu.
 
Jo, jag kan förstå att den personen som svarar i telefon inte kan alla modellerna. Men om man inte vet hur man gör så får man väl ta reda på det. Personen på supporten lovade att undersöka saken och snarast återkomma med besked, vilket inte har skett.
Jag passade även på att fråga om utseendet på kompassen, varför det inte finns siffror mellan N-O http://www.utsidan.se/forum/showthread.php?t=56860 - fick inget svar.
Kan också tillägga att efter återställningen så försvann kartorna, och när jag då skall överföra dessa så får jag beskedet "Kan inte låsa upp kartorna"

Så med tanke på att jag inte fick någon som helt support har man väl rätt att vara besviken. eller...
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Newlin Distans Garmin Forerunner 310 Navigering 1
mikaelbe Min eTrex Legend visar fel distans Navigering 9
ValterL Olika distans på GPS och i Mapsource Navigering 7

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.