Linken?

är det någon där ute som har testat linken bindningen? vet någon var man kan köpa den? och sist, är den svårmonterad?
det värkar ju va riktigt bra med "step-in"...

MvH
Martin
 
De...

flesta av dina frågor hittar du svar på här:http://www.linken.com

Det går att köpa Linken i Sverige också, i alla fall här i Luleå, jag själv har dock inte provat Linken, jag är nöjd med mina 7tm :)

/Anders B
 
Linken fungerar bra men se upp om du har mkt styva pjäxor! (T-Race varning!)
Dom bygger mkt snö om du inte kan flexa ner sulan ordentligt mot bindningen.
 
Positiv

Jag köpte mina hos rasken i duved förra säsongen. Jag har inte någonting att anmärka på vad gäller styvhet. Dock bygger de snö, märktes särskilt i stryn i sommras. De har aldrig släppt när de inte skulle. Jag är nöjd med allt förutom att kvaliten inte har varit så bra, jag har haft åtskilliga reklamationer, både på bristningar i metallen som verkar ha varit överhärdad och på plastdetaljer som gått sönder. Så får det inte vara, prylarna har alltid blivit utbytta, inte påverkat min åkning men ändå!!!!!

De är lätta att montera, kontakta linken så skickar de med allt som behövs. Jag kör med Crispi CX1, inga problem alls.

Är det någon som har plats över 26 dec till 6 jan så kan ni ju höra av er, mina planer har inte klaffat!! Annars så tar jag bil, tält och lagg och drar runt dit där det finns snö!! Intresserad?
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
mThureson Linken ? Telemark 3
ikuzuS Linken Telemark 7
acdcpeter Linken eller Rottafella? Telemark 1
Marcand Linken och knäskador? Telemark 2
svamp linken bindningar Telemark 4
freeride Linken bindningen Telemark 2

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.