• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Inlineskompisar och andra polare i Gbg sökes!

Hej

Nu när gatorna och cykelvägarna är riktigt rena i Gbg så är jag sugen på att ge mig ut på rullbladen. Är det någon som vill hänga med? Hör av dig! Fler förslag till aktiviteter är också välkomna, jag gillar det mesta...

Jeppe@berget
 
Hej
Det är kul med inlines, men jag är inte så skarp på dem och sen äger jag ju inga... Men lite förslag till andra aktiviteter har jag. Kolla mitt inlägg "träningskompisar i Göteborg".
Ha de fint!
 
In-lines i Gbg

Hej!

Kul att det är fler som vill ut och åka. Jag försökte få igång lite folk i GLSK i våras men trögt. Har nu semester och skall ut och resa men när jag är tillbaka i början av september vore det kul med en tur!. Det finns fin ny asfalt norr om Gbg mellan Marstrandsvägen och Stenungsund t ex.

Hälsn Elaine

PS Är du med i GLSK kan du lägga in dig på vår maillista för in-lines åkning.
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.