Genomskinlig vattentät plastlåda

Hej!

Är det någon som vet var man kan köpa en genomskinlig plastlåda som är vattentät?

Jag har en handdator (ipaq) som jag använder som GPS när jag är ute med båten. Den är inte vattentät, men problemet kan lösas med en Aquapac för handdatorer. Dilemmat är att det inte går att ordna med strömsörsörjning då.

Kabelgenomföringen på en låda kan man enkelt lösa med silikon eller en riktig kabelgenomföring från ELFA.

Tack på förhand,
/M

Hej!

Är det någon som vet var man kan köpa en genomskinlig plastlåda som är vattentät?

Jag har en handdator (ipaq) som jag använder som GPS när jag är ute med båten. Den är inte vattentät, men problemet kan lösas med en Aquapac för handdatorer. Dilemmat är att det inte går att ordna med strömsörsörjning då.

Kabelgenomföringen på en låda kan man enkelt lösa med silikon eller en riktig kabelgenomföring från ELFA.

Tack på förhand,
/M

Jag använder sådana här:
http://www.granit.com/filearchive/2/2714/Matlådor 07_hemsida_sv.jpg
från, surprise, Granit, för förvaring av vattenkänsliga småprylar vid t.ex. paddling.

- Erik

Liknande trådar

Vandra i stad och natur: Upptäck Merrell SpeedARC Matis för urban hiking

Vandring i staden – en ny livsstil Urban hiking handlar om att utforska staden till fots och upptäcka dess dolda pärlor. Det är en aktivitet som ...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg