• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftsintresserad i Skåne.

Fredric

Gäst
Hej jag är en kille som flyttat ner till Malmö. Jag undrar om det är någon som vet om det finns någon typ av föreningen för oss lite äldre friluftsintresserade. Det skulle vara trevligt att komma i kontakt med likasinnade och göra några turer i omgivningen.
 

eattner@yahoo.com (Lisa)

Gäst
Untitled

Hej !


Visst finns det en och annan friluftsintresserad i Skåne. Maila en rad så kan du få lite tips.


Lisa
 

NICKLAS

Gäst
FRILUFTSINTRESSERAD I SKÅNE

HEJ FREDRIC.
JAG HETER NICKLAS OCH BOR SJÄLV I MALMÖ.
JAG ÄR 29-ÅR GAMMAL.SÅ LÄNGE JAG KAN MINNAS HAR JAG
ALLTID VARIT INTRESSERAD AV FRILUFTSLIV,MED INRIKTNING PÅ DEN SKANDINAVISKA NATUREN.ÄR UTE ÅRET RUNT MED PACKNING OCH NJUTER AV VÅR NATUR.
SKRIV GÄRNA NÅGRA RADER TILL MIG.
HA DET GOTT.
 
Intresset finns

Hej,

Jag är 31 år, bor i Malmö och är mycket friluftsintresserad. Både av de små utflykterna och de stora äventyren.

Skriv ett mail så kan vi kanske hitta på ngt tillsammans.

/Patric
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.