• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Följ med söndag den 15e - Vandra roslagsleden 4e + lite av 5e etappen

Följ med och vandra Roslagsleden!
Jag har lagt upp detta event även på en annan sida där jag är med nedan klipper jag in informationen. Sist var vi 7 personer och det blir ofta en internationell mix med trevliga öppna människor.


Summary: A whole day hiking with picknic stop in north part of stockholm!

Location: Europe > Sweden > Stockholm > Stockholm
Address: Start: Lövhagen Stop: Eriksberg/Åsättra (åkersberga)
Date: May 15th, 2011 - 9:00 am to 5:00 pm

Confirmed Yet: Yes

I will confirm this hike latest saturday (depending on weather).

Bring lunch and snack with you and water. Wear comfortable clothes and good shoes. And we hope for good weather :)

Be aware that 20km hiking will mean about 4-5 hours walking. There is a place where you can cut off (after 12km) but its quite a walk to closest bus stop.
Category: Nature & Outdoors
Directions:
09.10 Bus 676 from Östra Station (be there in time to find bus stop) direction Norrtälje. We will get off at Söderhalls trafikplats and change to bus 665 towards Vallentuna and get off at Lövhagen (59minutes whole way). I will get jump on the first bus a couple of stops from Östra station (Roslags näsby trafikplats).
 
Hade gärna följt med igen, men ska på träningsläger med hunden hela helgen :)
Hoppas ni får trevligt! Kanske hakar på på Kristihimmelfärshelgen!
/Marie
 
Hade det inte varit så att jag ska ta båten från Värmdö och hem in till stan så hade jag hakat på. Får väl se vilket busväder det är :) 26 M är iof bara en timme.

// Jocke
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.