Byta Vapor Trail strl Reg till strl L

Jag skulle spara en slant o köpa från USA...

Eftersom min rygg ligger mellan storlekar tyckte säljaren att jag kunde "go either way". Då majoriteten av mätningarna gav någon eller några centimeter under gränsen tog jag regular. Korkat kanske eftersom jag ändå är enoåttifyra men iallafall...

Nu undrar jag om någon har en large som dom inte känner sig bekväma med o vill byta? Min e ny med lappar o allt. Tack på förhand.
 
Ursäkta tjatet...

...men eftersom jag verkligen gillar ryggan o vill komma ut med en Vapor Trail på ryggen bumpar jag tråden lagom till att folk kommer hem från jobbet...
 
Jag skulle spara en slant o köpa från USA...

Eftersom min rygg ligger mellan storlekar tyckte säljaren att jag kunde "go either way". Då majoriteten av mätningarna gav någon eller några centimeter under gränsen tog jag regular. Korkat kanske eftersom jag ändå är enoåttifyra men iallafall...

Nu undrar jag om någon har en large som dom inte känner sig bekväma med o vill byta? Min e ny med lappar o allt. Tack på förhand.

Oops tur att du skrev detta, jag funderar på köp och velar också mellan storlekarna. Det blir helt klart en L för mig.

Tyvärr har jag alltså ingen L att byta bort :)
 
Skam den som ger sig...

Lyfter tråden inför arbetsveckan. Har hört att utsidan.se är poppis på kontoren o någon kanske har mitt dilemma fast tvärtom... Snart hamnar dock säcken på prylmarknaden....
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.