bas- mellanlager

Hej!
Är på jakt efter nånting som jag kan ha på mig istället för överdelen av understället...men även utanpå detsamma...jag tror ni alla förstår vad jag är ute efter.
Men jag behöver tips, pris och allt annat ni kan komma på!

/Magnus
 
va tusan...så dåliga brukar ni inte vara på att svara...kom igen nu...ni måste ju vara massor som har just sådana här plagg! Berätta!
 
hrm

Jag vill ha en godis..
Jag vill ha en leksak..
Jag vill ha en överaskning..

KINDERÄGG!!!

Jag tycker du vill ha ett konstigt plagg och jag fattar inte vad du menar. Skitsamma! I en annan länk så rekomenderades merrinoull kläder från detta företag som verkar att ha intressanta produkter värda att slänga ett öga på:
[ http://www.icebreakernz.com/home.htm ]

Dom finns i Sverige:
Outside Scandinavia +46 271 121 00
 
Powerstretch

En troja i tunn stretchfleece, powerstretch tror jag att det heter, har fungerat mycket bra for mig. Finns ett flertal tillverkare och modeller (tex Haglofs, Arcteryx, Patagonia, Tierra, Marmot mfl)

Ar det jattekallt kan man ha den och understall. Vid mer normalt vintervader passar trojan bra som understall. Pa sommaren kan man anvande den som forstarkningsplagg. Nackdelen ar att trojorna tenderar att vara dyra.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.