alla svenska 2000 meters toppar

hejsan jag bara undrar om det är någon som bestigit alla svenska 2000 meters toppar!!!!..funderar på att göra det i vinter med det vore kul om någon kunde berätta om deet!! =)

Hade toppen/Huss
 
=)

Jag hade precis samma fundering som du, sebbe!
nog tror jag ett flertal människor har bestigit alla topparna, så om man vill ha ett rekord blir det nog till att göra det på nån speciell tid, cykla ner för alla (eller varför inte åka snowracer?!) eller bestiga alla toppar MED syrgas...eller nått sånt... ;-)

jeje, lycka till ifall du ger dig in på det till vintern!!

Sara


[Ändrat av Rodluvan 2004-07-27 kl 07:18]
 
Heeej..!!

Hej sara!...Läst på din sida att du skulle gå på folkhögskola i lofoten=)...Va häftigt..Vilken typ av linje ska du gå då??...Hade fint/ Sebbe Huss
 
Re: =)

Rodluvan; sa:
Jag hade precis samma fundering som du, sebbe!
nog tror jag ett flertal människor har bestigit alla topparna, så om man vill ha ett rekord blir det nog till att göra det på nån speciell tid, cykla ner för alla (eller varför inte åka snowracer?!) eller bestiga alla toppar MED syrgas...eller nått sånt... ;-)

Eller alla toppar som är LÄGRE än 2000 m ;-)
 
Re: =)

Rodluvan; sa:
Jag hade precis samma fundering som du, sebbe!
nog tror jag ett flertal människor har bestigit alla topparna, så om man vill ha ett rekord blir det nog till att göra det på nån speciell tid, cykla ner för alla (eller varför inte åka snowracer?!) eller bestiga alla toppar MED syrgas...eller nått sånt... ;-)

jeje, lycka till ifall du ger dig in på det till vintern!!

Sara


[Ändrat av Rodluvan 2004-07-27 kl 07:18]

Eftersom detta är forumet för Långcykling så är väl svaret rätt givet. Cykla till fjällen, bestiga alla 2000-meterstoppar och sen cykla hem igen. Det har nog ingen gjort...än.
Vänta inte för länga bara om du vill bli först.

/Thomas J
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.