Ditt senaste inköp "bilder"

Ett bromsok höger bak Skoda måndagsexet Octavia...
Som kuriosa har jag lagt ut mer pengar på den skithögen än på vår gamla V70 det skiljer över 25000 mil på dom två.. V70har gått knappt 46000 mil. ;)
 
150 mm rf stålspik fungerar fint i skärgård och stenig terräng, lätta och starka. Syllspik finns i bygghandeln och köps billigast lådvis. Några hundra, räcker till många tält. Smidd kamspik, förzinkad, bör man köpa i småförpackningar för de är kostsamma men gör exakt samma jobb som kilar, till en fraktion av priset.
go tur
 
Polar m400

Polar m400

Som av en händelse är det inspelning av antikrundan i morgon.

Får väl åka dit och visa upp min gamla pulsmätare med i originalkartong, originaldisketter för Windows 95 och manual

Per
 

Bilagor

  • Polar 25988_1_white.jpg
    Polar 25988_1_white.jpg
    79.9 KB · Visningar: 2,264
Ytterligare en Haglöfs Alaska - nu har jag tre (av fyra?) kända färger... Blått, svart och grönt

- någon som har en orange som är till salu? Med originalpackpåsen naturligtvis
- och Billigt. Får inte sabba snittet som ligger på 433:- så här långt...
 
Har sneglat på en seriös `sittplats´ ett tag och det blev en Walkstool Comfort 55, Made in Sweden;)
 

Bilagor

  • GR.2015-08-27.Walkstool Comfort 55.jpg
    GR.2015-08-27.Walkstool Comfort 55.jpg
    67.4 KB · Visningar: 2,054
Läs rubriken! Det ska postas egna bilder på grejerna
Jepp - jag läste rubriken redan för länge sedan.
Och misslyckades skändligen vid förra försöket med att få in (iofs inte egen utan säljarens) bild på den svarta Alaskan.
Så vi tar om'et igen, nu med en bild på alla tre:

Ytterligare en Haglöfs Alaska - så nu har jag tre (av fyra?) kända färger... Svart, blått och grönt.

Men det här köpet innebär ju att jag saknar den där gäckande fjärde Alaskan - för att kunna nå Nirvana.
Så, någon som har en orange som är till salu? (PM:a mig!) Med originalpackpåsen naturligtvis - och Billigt.
Får ju inte sabba snittpriset som ligger på 433:- så här långt...
 

Bilagor

  • PICT8027B.jpg
    PICT8027B.jpg
    108 KB · Visningar: 1,919

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.