Torp

gundj; sa:
Avundsjukan gräver stora hål i magen :)
Lycka till o hoppas det blir riktigt jäkla kallt så du får hugga mycket ved, det är nyttigt.

Ved värmer många gånger ... huggas, kapas, klyvas, bäras in mm mm ... slutligen ska askan ut också :) Lycka till med torpet. Kul att det löste sig!
 
Underbart

Sitter själv i en lägenhet som jag hatar. Har letat hus i ett år i göteborgstrakten utan resultat, priserna är groteska. Skönt att det har löst sig för dig i alla fall. Bilderna i ditt album är underbara. Man kanske skulle dra 100 mil norrut. Finns det några jobb ?

...Johan...
 
Är inne i Jokkmokk nu.
Lånar en dator hära.
Vaknade halv sex i morse, gjore upp eld i spisen, tog mig ner till älven ock kastade ut en vit jig.
*bang* en harr högg på första kastet.
Den var god.

Lev väl!
Patrik
 
chinerunner; sa:
Är inne i Jokkmokk nu.
Lånar en dator hära.
Vaknade halv sex i morse, gjore upp eld i spisen, tog mig ner till älven ock kastade ut en vit jig.
*bang* en harr högg på första kastet.
Den var god.

Lev väl!
Patrik
Har varit borta från Utsidan ganska länge men eftesom jag sitter i en lägenhet i kalla söderns så har jag ju inget liv. Så jag läste denna långa tråd först i går och bler imponerad över torpviljan. Roligt att du fick dig ett, en annan är ju uppvuxen med vedspis och isrosor i fönstren i ett kronotorp i Torndedalen. Hoppas harren smakade ...
 
Varför?

Varför väljer du att delge oss denna information gång på gång? Vareviga dag när man vill läsa ett nytt inlägg hittar man något äldre inlägg som postats om och om igen. Kul att du ska flytta till ett torp! Hoppas att det saknar uppkoppling så vi slipper ditt tjat!
 
Re: Varför?

12799; sa:
Varför väljer du att delge oss denna information gång på gång? Vareviga dag när man vill läsa ett nytt inlägg hittar man något äldre inlägg som postats om och om igen. Kul att du ska flytta till ett torp! Hoppas att det saknar uppkoppling så vi slipper ditt tjat!


Vilken fåntratt som öppnar nytt konto bara för att klaga, vill du klaga på den här tråden, våga göra det med ditt vanliga utsidankonto då. Fegskit.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Sindre Enkel duschlösning för torp m el men utan vatten Bo och sova 11

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.