Min relation till naturen igår ,idag och förhoppningsvis imorgon

Jag är en kvinna som känner mig udda med mitt intresse för
fjäll.Friluftliv. etc. Skulle vilja lära känna männniskor med
samma intersse. Jag har alltid varit intersserad och har lovat mig själv att gå i fjällen varje sommar så länge mina ben bär mig.
boken Vandra fjäderlätt gav mig hopp. Längtar även efter
att åka skidor . Vandrar dagligen i skogen med min hund.

Användarnamn: Annicas fjällängtan

Intressen: Friluftsmat, Hundspann, Vandring, Turskidåkning, Foto

Överraskning i husorganet

JAg tittade som vanlgit igenom husorganet över morgonkaffet ,som i Skellefteå trots eterns intrång i stugorna ,till alla största del heter   Norra Västerbotten. Även kallad Norran.

JA och då fann jag denna trevliga berättelse om en man som var ute på sitt livs resa.

Ta din längtan på allvar!

Det var den uppmanigen som fanns i annons från STF. Det var en porlande bäck och något som jag uppfattade som Västerbottens fjäll!

Det var nu många år sedan.