jackor från itab!

hej jag undrar hur är jackor ock byxor från itab? jag hittade en modell som passade mig i pris ¨det är T&P Speed jacka men den verkar inte komma fören i november, men är det någon som vet nått om den? finns byxor till oxo.
http://www.idefixteko.se/open_produkter/produktinfo_body.asp?prodid=16629&plats_id=1377

Jag antar att det är dessa byxor du menar!
http://www.idefixteko.se/open_produkter/produktinfo_body.asp?prodid=16630&plats_id=1381

Jag känner inte till modellen du nämner men det jag kan nämna är att JAG tycker att ITAB's grejer är klart prisvärda och jag rekommenderar alla att pröva och dra sina egna erfarenheter av dem.

//Peter
 
Det kom en ny katalog från ITAB igår och där är den med. Byxan kostar 1095:- löst och setpriset är 2490:- Om du vill veta mer kan jag scanna in den aktuella sidan från katalogen.

/ANDERS
 
Det finns många ITAB-trådar på forumet, och en tendens är nog tyvärr att de som inledningsvis varit positiva har svängt i sin uppfattning.

Personligen har jag dåliga erfarenheter av en "windstopper-fleece-jacka" som var dyr för att vara en ITAB-produkt. Den delaminerade vid första tvätt och jag fick inte reklamera den p g a jag inte hade själva postkvittot kvar.
Senare har jag ändå använt den nån gån, men den är på tok för tät så man kan knappt röra sig i den utan att bli svettig.

Har även mycket annat, och det är väl fjällbyxan i bomull som jag tycker är det plagg som fungerat.
 
Hâller med Mezzner, det är blandad kvalitet.
Som tur är sâ är det ju inte dyrare än att man kan testa.
Jag har deras fjällbyxa som jag tycker är otroligt prisvärd, deras Discovery-byxa som är vattentät men hade varit omöjlig sommartid utan ventilationen, andasförmâgan är noll, jag har deras fjällblus vilken jag uppskattar mycket och likasâ nâgra ullsockor därifrân som är helt OK men blev fort slitna och fula.
Sâ nog tycker jag det är värt att testa varorna.
Enl flera inlägg här pâ utsidan sâ är deras kundbemötande under all kritik och det ska man väl ha i âtanke.
 
Varierande kvalitet ihop med dåligt kundbemötande är en så dålig kombination att jag inte tror att någon prisnivå kan kompensera.
Köper gärna annat än märkeskläder även i fortsättningen, men inte från ITAB.
 
hej jag undrar hur är jackor ock byxor från itab? jag hittade en modell som passade mig i pris ¨det är T&P Speed jacka men den verkar inte komma fören i november, men är det någon som vet nått om den? finns byxor till oxo.
http://www.idefixteko.se/open_produkter/produktinfo_body.asp?prodid=16629&plats_id=1377

Har "storhandlat" på ITAB.
Packaway Regnställ,
Thermojacka,
Dunväst och
Merlinounderställ.
Tycker det är bra grejer till oslagbart pris. Regnstället som någon skriver är helt utan anmärkning. Merlinostället är tunt men sitter mkt bättre på mig (som är lång och smal) än tex Icebreaker. Jag tar hellre ITABs merlinoställ än icebreaker även om de kostade lika. Dunvästen är för stor och tung (ca 500gr)- men kostade bara 250 kr, är varm och duger som fritidsplagg eller för en helghike. Thermojackan ksotade också typ 250-300 kronor. Vi var tre som hade den med i Sarek en vecka i början av september. Tycker den klarade sig bra. Varm och fuktokänslig. Något stor och tung kanske (ca 500 gram) jämfört med exv en duntröja. Tyget är ganska känsligt, men till det priset en helt suverän jacka.

Det bästa är såklart att besöka butiken i Surahammar och prova på plats. Värt en resa om man ska storhandla. Tyckte att den lokale mannen bakom disken uppträdde korrekt om än utan att göra sig någon större brådska:)

/Anders
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Nybörjarvandraren Två jackor för lite alla möjliga behov - men vilka? Kläder 15
FriFågel Jacka för vandring: en eller två jackor? Kläder 7
AnteÅ Lim till Gore-Tex-jackor Kläder 3
marcusen Vindslå på GTX-jackor Kläder 48
Glännman Skinnbyxor och jackor i vildmarken Kläder 9
andjoh88 Gore tex jackor Kläder 1
Oskar R. Fjällrävens vinter Jackor Kläder 4
hdn729 bergans jackor Kläder 2
Nordstjärnan Förslag på Fjäderlätta jackor? Kläder 18
linnaa Hitta bra/billiga jackor!?! Kläder 12
-Patric- Asterix jackor och deras funktion Kläder 79
NonCuro 8848 Jackor... Kläder 9
joask202 Lättare jackor med syntetfyllning? Kläder 10
lowe Trenden korta jackor över? Kläder 5
Kalle E Upprop för bra jackor! Kläder 17
Mathew 66 North Iceland & andra eVent jackor, vart finns de?? Kläder 9
Jonte Myra Jackor till humana priser? Kläder 2
ebh Hur upptäcka falska TNF jackor? Kläder 19
fisherman Billiga Tierra jackor Kläder 3
holmis_bigfoot.com VARNING! PIRATKOPIERADE NORTH FACE JACKOR!! VARNING!! Kläder 8
highlandpark Jämförelse mellan olika jackor Kläder 1
highlandpark Knöligt med zip-in i TNFs jackor! Kläder 3
bash Mera funderingar kring jackor Kläder 0
CrazyFin Dags för nya jackor också! Vilken? Kläder 0
Gaban Pressat GT-jackor skarpt - någon? Kläder 7
mekelund Klättermusen jackor Kläder 8
Stor Stora jackor Kläder 1
Anders.Appelqvist Idiotiska halsar på ALLA fleece jackor! Kläder 12
erolorhun ArcTeryx jackor? Kläder 4
Wad Tips på jackor? Kläder 3
mtallberg Tierras jackor Kläder 25
mtallberg Lundhags jackor Kläder 0
Rad Air jackor och byxor! Kläder 0
Billigare North Face Jackor? Kläder 2
Behöver tips om Haglöfs Tind och Shelter (Activent jackor) Kläder 1
Har Haglöfs bra jackor? Kläder 2
Columbias jackor Kläder 2
bjornhallberg Jacka och Shorts ersättare till ITAB Jokk och Traveller Kläder 1
MarkusF Itab Kläder 38
Fidolf Itab T&P Trekking jacka Kläder 3
Gråbuse ITAB vandringsbyxa Kläder 12
Askel Regnjacka likt Itab Packaway Kläder 22
xblp Typ ITAB - fast för barn? Kläder 6
Aleks_T ITAB-byx ersättare! Kläder 17
superc0ntra Itab Hunting Anorak, nån som använt Kläder 10
tomiso Någon som testat T&P Pro Shell (ITAB) Kläder 14
axeman99 Itab fjeld eller fjeld light Kläder 4
waltruz Marmot precip vs itab packaway regnbyxor Kläder 18
Gun-valld Itab softshell jacka.. Kläder 1
melon ITAB Explorer? Kläder 1

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.