X4 Black diamond

Hej
Har någon provat de två minsta av X4 den röda och den gula? Och har något utlåtande om dem?

Jag har dels blå alien och black diamond C3 grön och lila men jag provade nyligenX4 blå och grå och tyckte de var så pass bra och då undrar jag om den röda och gula är?

Något som har testat?
 
Jo, de känns bra - men som för alla små kammar gäller ju att de måste passa väldigt bra i en spricka, eftersom intervallet på en liten kam alltid är ganska litet. Jag har egentligen inga åsikter om huruvida det ena eller andra fabrikatet "greppar" bättre heller. Om det passar så sitter det fast tänker jag.

Att det känns som en förtroendeingivande kvalitet på X4 är förstås ingen nackdel. Jag har ingen röd X4, men det har jag snart.
 
Hej
Har någon provat de två minsta av X4 den röda och den gula? Och har något utlåtande om dem?

Jag har dels blå alien och black diamond C3 grön och lila men jag provade nyligenX4 blå och grå och tyckte de var så pass bra och då undrar jag om den röda och gula är?

Något som har testat?

Alla har samma fina känsla tycker jag. Har satt den röda några gånger och det har känts utmärkt.
 
Har blå och gul, och är supernöjd. Dock saknar jag kanske någon större erfarenhet från andra märken som jag bara satt ett fåtal gångar när det ingått i kamratens rack. Instämmar in att det känns som bra kvalitet.
 
Jag är grymt nöjd med mina små (och stora) x4or. Jämfört med aliens tycker jag de är minst lika bra, lite annorlunda i storleken mot aliens, men det gör bara att de kompletterar racket lite bättre tycker jag. Har dock svårt att säga om den x4orna är bättre än aliens, tycker båda är riktigt bra.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.