WANTED 4 TEST DUMMIES

[
Erbjudande om produkttestning raderat.
Om Regatta så vill kommer vi presenterar erbjudandet
på annan plats än i forumen framöver
// clindh
]


[Ändrat av clindh 2001-08-15 kl 12:11]
 
Scam?

Hej Stan (och andra på Utsidan)

Antar efter att ha kollat på Regattas hemsida att detta troligen mest är ett bra försök att få fler besök på hemsidan alternativt samla fina emailadresser för framtida utsick/bearbetning? Eller:

- varför finns det ingen information om detta "test" på er hemsida?

- hur svårt har ett företag som ert att "testa" ett par strumpor (må så vara ett par i coolmax)

- En gratisryggsäck känns troligen bra på nästan vem som helst:)

Eller är det verkligen så att du är seriös med detta; maila gärna mig så kommer jag in men en ansökan...

Hoppas jag inte sårar någon nu?

/ac


[Ändrat av Buda 2001-08-10 kl 19:42]
 
Calling Magnus Lindblad

Hi Magnus..re Utsidan i asked for some test dummys & you replied we would like you to test our
T845 Landtrekka series Back pack the name of the game in our case is value for money this sack should cost
out in the shops appx 695 SEK,
I would like you to test this product based not only on our criteria of Value but also on design comfort
function. / style we hope you enjoy your back pack and look forward to your report.





Please mail over your land address so we can arrange Delivery.
Stan@regatta.nu
 
Ja, visst vill man testa utrustning. Där gick man miste om en ryggsäck *biter sig i tummen*

Självklart vore det bra med fler seriösa test av saker. Många på dessa sior kommer ju ofta med väldigt initierade produktkommentarer. Ofta kul läsning!

/ac
 
Fräckt!

Hej!

Tycker det är fräckt av ett företag att på detta sätt skaffa sig gratis "annonsplats" .

Bör bojkottas!

Mvh Bert
 
Fräckt vad?

Regatta bad om hjälp med test av prylar, vad som är fräckt i det vet jag inte men du kanske kan förklara, för jag förstår dig inte.
Reklam var det ju inte , vv se Marknadsföringslagen!
Att dela ut utrustning för utvädrering sker i hela världen med allt, själv har jag stått i ledet och fått en del och gjort min del av överenskommelsen, dvs skrivit ett antal subjektiva utvärderingar.
Jag ser fram mot ditt förtydligande av vad jag missat.

MvH

Johan K Persson
 
Juridik kan vi lämna åt sidan

Hej!

Jo, jag förtydligar gärna - på ett mycket enkelt sätt.

Hur tror Du att detta forum skulle klara sig, om alla som annonserar, och betalar för sin annonsplats skulle övergå till att använda samma princip?

Hypotetisk, javisst! Men någonstans kan man väl sätta en gräns för gästfriheten!

Mvh
Bert
[Ändrat av clindh 2001-08-15 kl 12:05]
 

clindh

Forumvärd
Inte OK

Att gå ut med erbjudande från ett företag till våra medlemmar i dessa forum är inte OK, oavsett om det är något man skall köpa eller få. Produkttester gagnar företaget och då är det inte mer än rätt att man också betalar lite för sig här på Utsidan. (Och Gud skall veta att vi behöver slantarna... ;))

Nå - gjort är gjort i detta fall, men i framtiden vill vi att Regatta och andra frågar oss före de utnyttjar forumen för kommersiella aktiviteter!

Vi sätter gärna upp produkttestningsaktiviteter odyl tillsammans med företag som vill vända sig till den här kunniga och entusiastiska målgruppen, men då på annan plats (och med bättre exponering) än här i dessa forum.

PS
Att kalla medlemmarna för dummies är väl inte så snällt? :)
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Dalen88 Ryggsäcks test Fjällvandring 18
nils73 test av tält, kök, dunsovsäckar mm. Fjällvandring 1
Almquist Test av Gaskök-Utemagasinet Fjällvandring 9

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.