Vertical Limit

Just sett "Vertical Limit". Snacka om skitfilm!
Filmen går i stort sett ut på att några räddningsteam släpar omkring med nitroglycerin på K2:s sluttningar och väntar på att skiten ska sprängas.
Tror aldrig jag sett någon sämre film.
 

Guest

Gäst
Vetical Limit

Vertical Limit är en typisk Hollywood-film, OBS: film. Ingen dokumentär.
 
Har inte sett filmen, men i trailern tycker jag mig skymta Ed Viestures. Han säger nåt i stil med att "Going there is suicide" Är det han eller ?
Konstigt att en sån hjälte ställer upp på sån skit i sådana fall. Fast det är klart, han behöver väl stålar till dom tre eller fyra 8000-metarna han har kvar.
 
Film för underhållningen

Ja det var Ed Viestures ! Han är med en i en kort scen i baslägret. Jag gick och såg filmen med förutsättningen att det var en Hollywoodproduktion, och som någon sade tidigare, ingen dokumentär. Jag vill se film för att bli underhållen - och det ansåg jag mig bli så det räckte. Inledningsscenen var magnifik, värre än Cliffhanger's inledning. Hade svårt att koncentrera mig på filmen ett par minuter efteråt !
 
underhållning utn behållning?

Jovisst jag instämmer i föregående inlägg, Filmen var underhållande. Man jag anser att vi som bionesökare kan kräva lite mer av en film som kostat miljontals kronor att göra.

Det tråkiga är att ju mer pengar som är inblandade desto mer schablonmässiga, och tråkiga blir filmerna. Dom satsar på säkra kort, snygga brudar, explosioner m.m

Nej jag vill bli mer än ytligt underhålld fram för bättre filmer!
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.