• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Vandringskompisar Sylarna v.26-27

Jag tänker gå runt Sylarna i slutet av vecka 26 och hålla på i ca en vecka. Sällskapet är lite osäkert, så jag söker fler som är sugna på att gå inte allt för långa sträckor varje dag. Är ganska vältränad, men vill inte stressa, utan ta det lugnt och njuta av fjällen.

Planerar att gå 6-7 mil på 6 dagar och att ha en vilodag, med ev bara en topptur. Tänker starta vid Storulvån, gå västerut till Blåhammaren, vidare till Sylarna, till Gåsen och tillbaka till Storulvån.

Hör gärna av dig om du har synpunkter, erfarenheter av just de nämnda omgivningarna eller är sugen på att följa med.

Just det, jag har bokat bara bra väder oxå...
 
Hej!

Det låter trevligt med din fjälltur. Om ni tänker bo i tält och om ni tänker gå mellan den 1-6/7 så är jag eventuellt intresserad av att följa med.

MVH Bekkis
 
God afton

Detta låter inte helt dumt.
Om du lovar att det blir fint väder hela tiden så är jag intresserad av att följa med. =)
 
Bestämd startdag

Hejsan Rebecca!

Har skrivit ett svar till din epost. Vet inte om det funkar, hör av dig om du inte fått mitt svar. Har just bestämt startdag för vandringen. Kommer att starta gå från Storulvån torsdagen den 26 juni.

Vore kul om du kunde hänga med.

M v h
Christer
 
Re: God afton

Naan; sa:
Detta låter inte helt dumt.
Om du lovar att det blir fint väder hela tiden så är jag intresserad av att följa med. =)

Hejsan Anna!

Jag gör inget dumt...Klart det blir fint väder, annars finns det kläder och bra humör som tar hand om det. Du kan nå mig på chris_lundqvist@hotmail.com om du vill. Startdatum för vandringen är nu bestämd till torsdagen den 26 juni. Hur funkar det för dig?

Ha det bra!
Christer
 
Re: Hej!

bekkis; sa:
Det låter trevligt med din fjälltur. Om ni tänker bo i tält och om ni tänker gå mellan den 1-6/7 så är jag eventuellt intresserad av att följa med.

MVH Bekkis

Hejsan Bekkis!

Jag glömde att ge dig min epost. Du kan nå mig på chris_lundqvist@hotmail.com om du vill.

Ha det gott så länge,
Christer
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.