• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

vandringskompis ganska ung

Hej!
Skulle vilja göra någon slags vandring. Med någon som är redo för glada äventyr. Men mina IRLvänner är inte intreserade, jag antog att här kanske det skulle finnas någon i min ålder med ungefär samma ambitioner.

Själv har jag rest mkt i asien med familjen redan som litet barn. Alltid bagbacking (men anpassat efter min och min brors ålder).

Jag kanske borde berätta lite om mig själv ^^
Är en annorlunda tjej på fjorton år. Gillar att lyssna på musik, har en speciell humor, älskar resor, disskuter & filosofierar gärna, jag är kanske aningen wierd :p Min inställning till livet är att man inte ska vänta med något. Om man känner för något så kan man alltid göra det, mer eller mindre seriöst. Så länge som viljan finns så kan man inte misslyckats.
Inte särkilt intresserad av idrott, men ganska envis. Så det kan nog gå bra ändå ^^

Skriv gärna, så att vi kan möjligen anse att vi står ut med varandra :p och se vilka "mål" eller så vi har.

hoppas ni inte blev avskräckta :)
 
kan ju

ta det första svaret då =).. skulle vara intressant att få reda på i vilken stad du bor i, är nog lite lättare då att hitta någon, bor själv runt jönköpings trakten, men jag är alltid på att ut och vandra! Jag letar själv efter någon vandrngskompis, jag är själv 20 år, kille. men en aning konstig humor jag med.

//Mvh 3056
 
Undrar också i vilken stad du bor i, känner mig igen mig i din situation och ger mig gärna ut någon gång =) Själv bor jag i Göteborg. Adda mig gärna så kan vi kanske fortsätta prata =)
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.