UTFLYKTEN BLIR BARA 42KM

jag och Mattias (mlindström) var ute och rekade området som Niklas Gunnarsson rekommenderades som fortsättning på min ursprungliga stig. Den var mycket fin men för teknisk för ett långlopp. Vi kommer därför att hålla oss till den ursprungliga 42 km mellan VH- Tullinge som går längs med sörmlandsleden. Jag och Mattias beslöt detta efter en hel eftermiddag rekandes efter en fortsättning och slut på Utflykten.

Utflykten blir den 15/6 kl 9:00 antingen cyklar vi mot tid eller i grupp hela vägen och har kul tillsammans. Kom med förslag, vet ja'.

Pegeson
 
Cyklade VH-Lida-Tullinge idag. Fin tur, bjuder på det mesta. Inte för att jag kunde *cykla* hela tiden, men det är väl till viss del en teknikfråga. :) Slut blir man i alla fall.

/Dewe
 
Yes, tack för det!

Då har vi fått ytterligare en vän som fått känna på en underbar bana på 42km som jag rekommender alla hardcorecyklister att pröva. Du blir inte missnöjd.
 

Liknande trådar


Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.