Uppsalas coolaste multisportlag alla kategorier...

...skulle vara rätt kul att få vara med i. Och ingenting är ju omöjligt, eller hur? Här finns en sportfåne som fått smak på det här med multisport, har dock aldrig deltagit i någon tävling. Siktar på motionsklassen i första hand. Jag håller bl. a på med klättring, vandring, skidåkning och löpning. Är sugen på att utvecklas som multisportare och tänja mina egna gränser. Låter detta spännande? Hör av er!
 
uppsala multisport

....när ska vi börja??? kan tänka mig att delta i ditt coola lag både för tränings och tävlings skull. har erfarenhet av för multisport diverse centrala grenar, såsom löpning, ridning, skidåkning mm men framförallt paddling, dock ej så mycket klättring. maila så får vi se om ditt utmärkta initiativ kan bli nåt.
 
Coolt

Låter som en utmärkt idé att försöka skapa Uppsalas coolaste multisport team (även om jag är stockholmare). Jag har precis börjat satsa för att genomföra tävlingar nästa år. Jag löptränar, paddlar kajak och har precis börjat klättra. Mejla om du är intresserad annars mejlar jag dig :)
 
...då vill jag vara med. Har också tänkt börja tävla lite till nästa säsong och träningskompisar är ju aldrig fel.
Tränar i dagsläget mest löpning, paddling och mountainbike. Har klättrat lite, åker skidor o.s.v. Gillar utmaningar och testa att gränser.

...G
 
Multisport i Uppsala

Vilken bra ide!

Har hört flera som är intresserade av multisport elelr redan tränar som är stationerade i Uppsala. Konstigt att det är så glest med klubbar alltså!

Jag är defenetivt intresserad av att vara med i en sådan klubb om den skulle startas upp. Men också sugen på att finna träningskompisar!

Har tränat rodd, löpning, ridning och lite orientering tidigare och tänker i höst lägga till det mountainbike. Är sugen på att se hur tänjbara mina gränsr är så är därför intresserad av både tävling och träning! So lets go!

Hör av dig!

/Anna
 
Träningskompisar

Hej!

Vet iofs inte om det för min del måste vara så coolt och inte heller om jag har riktigt tid att hoppa på alla aktiviteter men är gärna med och ger/får träningssällskap framförallt på cykel om det visar sig att vi kan ha jämngod kapacitet. Har det utvecklats till ngt kul sedan ditt inlägg skrevs?

mvh

Hans
 
Uppsalas coolaste multisportlag finns redan!

VI är en klubb som startade i våras och som deltagit i FAR cupen och C2 under sommaren. Vi finns både i Uppsala och Stockholm (Sundbyberg) och ska just dra igång vinterträningen. För mer info, mejla info@sundbybergmultisport.com eller gå in på http://www.sundbybergmultisport.com
 
Klubb i Uppsala

Finns den här klubben också i Uppsala? Verkar mest enligt hemsidan som den är stationerad i sumpan. Om det är några i klubben som mest håller till i Uppsala, finns det då ett intresse av att träna med tex de personer som svarat på Petras inlägg här på forumet? För att samla lite folk så kan man ju gå ihop och träna tillsammans. Jag har ingen möjlighet att träna utanför Uppsala förutom på helgerna. Maila gärna.
MVH gös
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.