Att starta ett Multisportlag--->

Jag och två kompissar ska börja träna inför nästa års M-sportstävlingar i Sverige.

Frågan är hur många som måste deltaga och hur gick ni tillväga när ni började???

Vilka grenar ingår?

Kan man hyra kajaker på plats?

Avgifter eller liknande?

Vilka tävlingar är populärast i Sverige en eller respektive flera dagers race???
//Dan Hansen
 
Ej Expert!

Beroende på hur mkt. ni skall orka tävla per år, så bör ni i allafall vara 4-5 stycken varav en måste vara tjej...

Vart bor ni, jag är sugen på att börja tävla jag oxå, men där jag bor finns inte några som är lika galna som mig som vill detta (Småland, närmare bestämnt Växjö)

Jag deltog i FEM 70 i år o vill fortsätta, men jag vill ju inte BARA kuta.

mvh
Bruno-Lundh

brunolundh@hotmail.com
 
Vill också multisporta...

Hej

Jag har också funderat på att så småningom genomföra några multisporttävlingar. Jag lider dock av samma problem som de flesta som är lite extrema vad gäller träningsförhållanden och intensitet, få kamrater som vill vara med. Så som ni poängterar så skall man ju vara ett lag för att ställa upp i en tävling, vilket för mig i nuläget är en omöjlighet att få ihop. Har cyklat och sprungit en hel del i mina dagar men är novis vad gäller exempelvis kanoting, men är sugen att prova på. Så finns det någon/några i Göteborgstrakten (eller vidare radie) och har samma problem som mig, eller samma funderingar på ett tävla, hör gärna av er...

Cristian
 
Stort nog!

Göteborg måste väl dock vara stort nog far att det skall finnas tillräckligt många knasbollar som vill samma somm dig ;)

/bruno
 
Knasbollar

Hej igen!

Jo visst och förhoppningsvis finns det fler än mig som kan titulera sig så, förhoppningsvis hör någon av sig...

Cristian
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.