Bra kallingar/trosor
Det mesta är nog redan sagt och jag vill minnas att det redan är relativt genomdissekerat i en tidigare tråd men ändock vill jag påpeka ett tips jag fått som skall funka och det är, som nämnt ovan, talkpuder. Funkar lika bra som mot babyns röda stjärt. Annars är det givetvis så att du skall ha på dig bra underkläder, närmast huden är det inte så bra med fuktiga bommullsplagg, vissa hävdar att dressmans polyesterkallingar funkar utmärkt, hade dem själv när jag gick till kebne förra året, och andra hävdar att polyester börjar lukta efter en vecka utan tvätt och att du istället skall ha ull...
Kan tipsa om sömlösa kallingar i något troligtvis polyester, väger knappt ingenting och du slipper en söm som skaver, dessutom torkar de otroligt snabbt så om du vill så är det bara att byta varje dag och svabba av det ena paret i lite vatten och tvål så blir du av med den lukten. Visserligen luktar alla andra plagg lika illa så det är inget man tjänar så mycket på men det kan ge en viss skavminskningsrisk.