trenger gast i kalmar (torsdag morgen --> fredag)

Hei,

Er du sugen på et lite eventyr?

Jeg har en havsfidra, - 6 meter lang seilbåt, ingen motor og bare små segel som ligger i Kalmar.

Båten skal til Malmö og jeg tenker utnytte de neste dagers nordavind for i allefall komme en liten bit på vei. Seilasen börjar tidlig torsdag morgon.

Om jeg er själv kommer jeg vel til å segle til Karlskrona eller så, og sova over i båten, men om jeg fikk med meg någon (som helst har lite erfaring från långsegling) kunne vi segla hela natten og forhåpentlivis nå Ystad nångång nesta dag...

Jeg har ingen erfaring med nattseiling så helst skulle jeg ville ha meg en erfaren seiler. Også fordi jeg regner med en del vågor og rikelig med vind.

Jeg har seilt båten ensam fra Stockholm og den er veldig sjöduktig og kjennes trygg. Tycker likevel det skulle kjennes lite lugnare om vi var två over det kommende havsstrekket.

På min hemsida ligger lite kort på båten: http://www.knutinge.com

Så om du er sugen på et lite eventyr og har ledigt kommande dager, ring meg på +47 95066616

mvh Knut
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.