• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Träning och tura i Norrköping?

Hej,

nyinflyttad i Östergötland som jag är skulle jag gärna hitta någon att dra ut på tur med. Springer gärna långt och länge, gärna med ryggsäck och övernattning. Eller drar ut i skogen för att plocka svamp, eller hugger i någonstans där man behövs. Eller bara ett vanligt löparpass i någon fin terräng.

Jag är absolut ingen superatlet men gillar att röra på mig och skulle gärna hitta någon att träna med för att motivera och utmana varandra. Siktar på att springa ett maraton i mars men vill också jobba med den vanliga grundstyrkan och komma mig ut på fina enkla "vardags"-utflykter.

Hör av er!, c.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
rimn SKATÅS GBG: Träning inför Nijmegen-marsch Träffar 0
Mattias71 Norrköping...... Träffar 0
Raje Norrköping Träffar 1
M2 I Norrköping måste det finnas... Träffar 16

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.