• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Ton Sai/Railey

Jag har ännu inte bokat, men min tänkte replagskamrat har fått jobb och hoppar av Thailandsplanerna.

Jag tänkte åka i Januari och klättra i omkring 3 veckor. Inga datum bestämda som sagt, men det börjar kanske bli dags att boka.
Jag har klättrat 2 sommar säsonger och har nu börjat träna inomhus, PB onsight är 6c.

Hör av er, det är klart ni ska till Thailand!
 
Ton Sai i februari

Hej,
Jag tänkte åka i början av februari för att klättra och tänkte stanna 10 dar. / T.
 
Jag kommer att vara i Krabi från den 17 december till den 6 januari. Har ännu ingen replagskamrat. Om det är nån som kommer vara där under den tiden så hör gärna av dig!
 
Klätterkamrat finnes/sökes!

Jag ska åka till Krabi (Railey Beach) på söndag (2/3) och skulle gärna hooka upp med nån klättrare där! Så om de är nån annan ensamvarg eller kanske en udda grupp som vill bli jämn eller liknande så höra av er! Jag är under palmerna på stranden i 1 vecka! =)
Ha de bra!
Ses där!

Peter
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
johannes.s Ton Sai, Thailand i sommar! Vill du med!? Klätterkompis 2

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.