• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Tjejklättergäng??

Jag har inte varit inne så mycket på det här forumet, men nu när jag läst så verkar det som att det är mer killar än tjejer som är inne, haha
Jo, jag tycker det skulle vara kul om ett gäng tjejer kunde träffas och klättra inne (eller ute).
Min erfarenhet är att när tjejer klättrar så är man oftast två och två. Jag skulle jättegärna klättra med fler så man kan snacka lite och lära sig av varandra. Det skulle ju vara jättebra om man var några på olika gradnivå, nån som nappar eller tycker nåt annat??
 
Hej! Jag har oxå lagt märke till att det är många killar som gör inlägg på denna sida... fast vad gör det?
Att vara flera tjejer å klättra tillsammans tycker jag låter som en super idé. Det är alltid kul att vara flera, så jag följer gärna med någon dag!
Hör av dig igen!
//Emma
 

Guest

Gäst
Låter jättebra!
Jag har inte klättrat så hemskt mycket och då i ett gäng. Det blir roligare för alla är olika och är bra på olika saker osv. Jag är med!(Finns i Göteborg)
 
Jag skulle gärna hänga med och klättra - men är nästan helt grön. Hör gärna av er om ni är intresserade ändå. Bor i Stockholm.

/Lisa
 
grön

Hej.
Jag heter Anna är 21 och bor i stockholm.
Det har kommit en del svar på ditt inlägg ser jag.
Såg att det var en nybörjare som svarat och jag är själv helt grön, finns det fortfarande hopp?
Har alltid velat klättra men inte själv och det är jättesvårt att få tag på någon som verkligen kan hänga med när man vill ut på äventyr.
Har ni hunnit planera in någon klättring eller så?

Hör gärna av dig om det finns en plats ledig.

Anna
 
Hej hej!!!
Verkar som att det redan blivit ett gäng?! Flera intresserade iaf, kul!! Jag är också intresserad! Jag bor i Väsby, hör av dig! Kram Stina
(Har klättrat ett par ggr, abisko samt thailand)
 
Det är ett bra initiativ. Min erfarenhet är att man kan bli lite less på att klättra med pojkar som hela tiden envisas med att vara både starkare och uthålligare...;-)

Jo, jag tycker det skulle vara kul om ett gäng tjejer kunde träffas och klättra inne (eller ute).
Min erfarenhet är att när tjejer klättrar så är man oftast två och två. Jag skulle jättegärna klättra med fler så man kan snacka lite och lära sig av varandra. Det skulle ju vara jättebra om man var några på olika gradnivå, nån som nappar eller tycker nåt annat?? [/QUOTE]
 
träff

Hej.
Det var ju snack om någon träff efter nyår för alla som var intresserade.
Vilka tycker fortfarande att det är en bra idé?

Anna
 
träff

Det var tal om en träff...alltså inget bestämt.
Jag tycker vi kan bestämma ett datum eftersom det verkar vara ett antal som tycker att det är en bra idé.
Alla som bor i stockholm eller vill ta sig hit vad sägs om fredag 17/1 ?

svejs så länge.
Anna
 
Jag hakar på!

Hej!

Råkade surfa förbi denna diskussion idag och jag dyker gärna upp på en träff i Stockholm (bor själv i stan) nästa fredag (17/1).
Har du förslag på träffpunkt? Eller ska vi träffas i anslutning till klätterställe? Har för mig att Nacka har klättervägg.

Hälsningar
Ulrica
 
Kul

Det låter kul med en tjejträff. Klättrar själv lite nu och då med tre andra tjejer, så jag kan höra med dem också. Säg när och var (brukar själv klättra på Klätterverket i Nacka mest)
/Anna
 

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.