Tips om två dagarsvandring

Hej!
Jag bor utanför kisa och är ute och vandrar en del i skog och mark så tänkte jag höra om det är någon som har något tips om en tvådagarsvandring (lör-sön) nästa helg, jag sover i tält men det är alltid bekvämt att tälta vid ett vindskydd. Det får gärna vara söder om linköping och gärna en rund tur så att man kan ställa bilen och komma tillbaka till samma ställe. Jag går med två hundar så det är skönt om det inte är så mycket vandring på väg.

Tack på förhand
Erik
 
Gå Östgötaleden till Linköping och ta bussen hem.
Observera dock Östgötatrafikens fullkommligt vansinniga biljettpriser och tilläg hit och dit.
Den som på ett lättförståeligt sätt kan klargöra hur man billigast åker en tur med landsortstrafiken är värd en extra kotte. Månadskort o liknande räknas inte.
 
Hårsmåöen-trollegater

Jag funderar på att försöka att hitta skjuts och gå Hårsmålen-trollegater är det någon som gått denna sträcka den senaste tiden´. jag tänkte om den är i bra skick efter alla stormar de senaste åren, övriga stäckor jag gått på östgötaledan har varit lite olika med det.

Erik
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.