• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

THAILAND........

barajag333@hotmail.com (mr.m)

Gäst
hejsan!!jag söker en tjej eller kille som är sugen på att dra till Thailand i slutet av mars/början av april
för att slappa lite...ska försöka fixa jobb och stannar nog ett bra tag...minst 6 månader har jag väl tänkt.Är det någon som har erfarenhet så får ni mer än gärna maila lite tips till mig..jag är en 28 årig spelevink som gillar att ha kul..har dykcert och har tänkt utbilda mig ännu mer.så alla glada typer som vill med hör av er!!det är ju ändå roligare med 2...
vi ses!!!
 

davskol@hotmail.com (David)

Gäst
Jobba i Thailand?????

Om du inte är dykinstruktör eller likande ska du nog inte räkna med att hitta jobb som kan försörja en "backpacker". Medellönen i Thailand är kanske 800kr/ månad. Undvik Phuket o de andra turist gettona så räcker pengarna betydligt längre. Eller ännu bättre ta båten från Penang till Sumatra, där lever du för halva kostnaden jmfrt med Thailand. Underbara stränder/ öar Regnskog. Separatistkonflikten som pågår där innebär inga problem för turister.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.