Testa spara text för att editera vidare senare

skriver lite text först och letar efter spara
hittade det längst till höger
och som förstameddelande i tård frågar sidan om jag vill ladda utkast
 
Senast ändrad:
Precis. Jfr detta (eller så har du just gjort det och velat testa :))
Man behöver som sagt bara förinställa sparfunktionen en gång för alla.
 
Precis. Jfr detta (eller så har du just gjort det och velat testa :))
Man behöver som sagt bara förinställa sparfunktionen en gång för alla.
Det var ju den tråden som fick mig att testa och jag fann utkast-funktionen bra och användbar. Jag tänkte svara i andra tråden senare när jag provat mera. Men nöjd så här långt
Ser sällan behov av att skriva i annan textbehandlare än forumets egen dock.
Men att ha kvar utkast medan man kollar en länk är ett vanligt anvädningsfall för mig

/Patrik
 
Texten verkar till och med sparas i forumet. Jag kunde läsa det jag skrev igår kväll på jobbdatorn idag. Har till och med olika webläsare.
 
Tycker inte alls om att texten sparas automatiskt i utkast. Bättre att man väljer själv. Ofta ångrar jag texten och raderar (tror jag) men så ligger den kvar nästa ggn man går in. Nu måste man efter backspaceningen komma ihåg att välja "radera utkast" och sen spara det tomma utkastet. Vrickat.

Det mesta med automatik är uselt. Människor kan välja själva! Glömmer man spara så lär man sig nåt till nästa ggn
 
Tycker inte alls om att texten sparas automatiskt i utkast. Bättre att man väljer själv. Ofta ångrar jag texten och raderar (tror jag) men så ligger den kvar nästa ggn man går in. Nu måste man efter backspaceningen komma ihåg att välja "radera utkast" och sen spara det tomma utkastet. Vrickat.

Det mesta med automatik är uselt. Människor kan välja själva! Glömmer man spara så lär man sig nåt till nästa ggn
Men du kan ju välja bort den automatiken med två musklick, en gång för alla?
Och därefter just välja själv, när du vill spara (vilket ju går att göra på flera sätt).
 
Men du kan ju välja bort den automatiken med två musklick, en gång för alla?
Och därefter just välja själv, när du vill spara (vilket ju går att göra på flera sätt).
hur då? jag trodde jag testat allt förutom att lagra kakor. jag rensar allt efter varje session (inloggningar, kakor, historik osv), och tror inte inställningarna sparas i min utsidan-profil? eller har de ändrat?
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.