revolution & revolution...
det vet jag inte om jag ska kalla dem....men de är förbannat sköna.
Pronerar en hel del, vilken sulan hjälper mot. Dessutom har jag Lundhagskängor vilket minst sagt inte är särskilt fotriktiga, så den här sulan gör ett bra jobb. Stödjer foten,samtidigt som materialet inte är helt tätt mot trampdynorna.
Och ja, de ger bättre stötdämpning! Det märks speciellt när mjag går på asfalt med kängorna.
Jämfört med andra inläggssulor som alla kostar mellan 250-500 kr så tycker jag de här är prisvärda. Bra stöd, bra material som andas till viss del och har fått bra betyg på olika websidor.
Nu hade jag ioförsig lite tur när jag steg in i Naturkomapniets affär i Lund, där jag köpte dem....just då var det en kille från företaget som skulle lära personalen hur man passar in sulorna.
Hade inte med mina kängor just då utan köpte dem senare. Hade jag inte träffat den killen hade jag nog inte köpt sulorna, eller varit mycket mer tveksam...jag vill ha mycket information innan ett köp och naturkompaniets personal gav inte i närheten av lika mycket information. De verkade faktiskt något okunniga!
Så enda rådet är, prova! Se om de är något för dig. Jag ångrar mig iallafall inte, de är bra även om de inte är så revolutionerande som det sägs.