Sula om skor

Hej,

Ifjol försökte jag hitta nån bra skomakare i Stockholm för att sula om mina skor men lyckades inte.
Jag var tvungen att använda killen i Finland som är väldigt bra i det. Jag vet att månda klubbar i Norden använder honom. (http://www.nic.fi/~mkarttu/english.html)

Nu börjar det vara dags att sula om mina nya skor så jag kommer att ta dom till Helsingfors om några veckor. Men har problemet att skorna måste skickas via post tillbaka och det blir dyrt.

Tänkte fråga om det finns någon annan som behöver också sula om sina skor och skulle vilja dela fraktkostnader?

Jag kan ta skorna dit med mig, det kostar 35 € att sula om och frakten tillbaka blir kanske 100 till (?) Har inte kollat upp detta än, men det beror på hur många som delar kostnaderna.

jag åker dit den 21/3 och normalt tar det honom 3-4 dagar så skorna skulle vara tillbaka i Sthlm på veckan 33.

mejla mig privat om du är intresserad så jag kan försöka räkna fraktkostnaderna.

JJ
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.