Stockholmsföraren!

Här kommer en fråga som de flesta hört tidigare: Någon som vet hur det blir med den nya stockholmsföraren?
 
Nu lär faktiskt Stockholmsföraren i tryckt version äntligen vara på gång. Den ligger hos tryckeriet sedan en tid, och en del av förseningen beror på just tryckeriet som haft maskinhaveri. Nu ska den i alla fall tydligen komma, fram emot slutet av september. Synd bara att det är så lite säsong kvar då.
Men all heder åt Micke Widerberg som inte gett upp. Ser verkligen fram emot att se vad det blivit av det hela.
 
Håller en tumme

Den som väntar på något gott... :) jag håller en tumme på att det PeCall säger stämmer.
Jag pratade med personal på Addnature senast förra veckan då viste de inte när den skulle komma.
 
idag är jag trött!

...för det var så svårt att sluta läsa föraren igår!!!!
Äntligen, efter bara 3 års väntan (har inte klättrat längre), har jag en stockholmförare i min hand. Jag tycker den är jättefin. Roliga anekdoter / historier om förr i tiden och intervjuer med olika personer. Beskrivningar om klippor och områden är också bra. Väl genomarbetad är första intrycket.
Tack!
 
Ett trevligt och läsvärt intryck gör förvisso den nya föraren. Dock, kvalitet hos en klätterförare bestäms av främst två faktorer: att det ur beskrivningarna går att hitta till de klippor man vill klättra på samt sedan att det går att hitta de leder man vill göra. Lämplig test på föraren utifrån dessa kriterier är att ge sig ut på höstvandringar till klippor man inte tidigare varit på.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.