Stockholmsföraren

Det har snackats mycket om att stockholmsföraren skall vara svår att få tag i. Nån som vet om det finns nån butik som säljer den??
 
Jodå, den e lite svår att då tag på. Jag letade lite i diverse affärer och sen är slut överallt. Anledningen till att den är slut överallt är att den trycks inte längre. Varför de inte trycker upp några ex undertiden som de jobbar med den nya förbryllar mig lite.

Hur som helst så har jag en kopia som jag har lånat från biblioteket, Medborgarplatsen. Stadsbiblioteket i Odelplan har en kopia enligt datorn men ingen bibliotekarier har kunnat hitta den när jag har varit där, så den är förmodligen stulen.

Jag efterlyste samma info som du söker tidigare och så här svarade Kotten (Jesper Värn):

SKF (Svenska Klätterförbundet) har ett förbundsbibliotek där föraren säkerligen finns. Även Stockholmsklubben har ett litet klubbibliotek. Kolla med dessa ifall det möjligen finns möjlighet att komma dit och skriva av/läsa in sig på turer.

Prova där eller reservera den på biblioteket, Medborgarplatsen.

/Michael.
 
Kolla på Tierra i Stockholm, Vasagatan/Kungsgatan, eller som man säger på cykelbudsspråk: Kung-Vasa.

Annars får ni snällt vänta men att klättra tills den nya föraren kommer ut ;) våren -04 tror jag att det blir.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.