• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Sorsele/Arjeplog med omnejd...

Hej!
Är en skåning som p.g.a. jobb ska befinna mig i ett område norr om Storuman, kring Sorsele och Arjeplog från juni t.o.m. augusti. Finns det någon/några naturmänniskor som ska befinna sig i eller nära det här området över sommaren och som vill träffas och/eller hitta på någonting?

Då mitt jobb kommer att gå ut på att knata runt i naturen mest hela dagarna så bör jag kanske varna lite för att jag nog inte vill ta mig an alltför strapatsrika aktiviteter på fritiden, utan tänker mig kanske någonting lugnare (som t.ex. att laga god mat på eld/stormkök och bara sitta och njuta på någon trevlig plats...).

Är också intresserad av tips på vad det finns för trevliga händelser/kulturaktiviteter etc. i dessa trakter över sommaren.

Ha det gott! /Tobbe
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.