• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Gävle-Valbo-Sandviken med omnejd

Hej!

Jag är en kille -85 i Valbo som blivit biten av det här med utomhusaktiviteter, främst cykling. I Juli beger jag mig iväg på min första långresa (Amsterdam). I augusti och under hösten så vill jag så klart ut på kortare dags/helgturer nu när jag skaffat ordentlig utrustning för att vistas och övernatta utomhus. Det vore kul om det kunde kombineras med kanske lite vandring, paddling, fiske eller vad som helst egentligen. Jag har mycket att lära dock :).

I nära nog 27 år har jag varit som trollbunden framför datorer och tv-spel men iochmed ett cykelköp förra sommaren började jag upptäcka glädjen med att vara ute i naturen, och det har blivit längre och längre turer på cykeln. Det jag kan sakna ibland är någon likasinnad att ha sällskap eller dela erfarenheter med. Jag är även relativt nyinflyttad ochnsaknar vänner som delar mitt nyfunna intresse.

Så om du bor i trakterna och vill göra mig sällskap, antingen på en del av vägen till amsterdam, eller under sensommar/hösten, hör gärna av dig.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Skogskungen Friluftsintresserade i Gävle? Träffar 2

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.