Saivo?

OK, vem har erfaranhet av hilleberg´s saivo, jag har läst ett par gamla inlägg, nu är det dags för lite nytt! Varför är det så lite skrivit om detta?
 
Kan det vara så att i tunneltältets förlåvade land är det inte så många som köper kupoltält och framförallt ett stort rätt tungt sådant som kostar 8700 SEK. Staika verkar dock gå rätt bra men det är nog Nammatj, Nallo och Keron som säljer mest och det kan man förstå, de är både billigare och lättare. Det är bara en tanke...
 
Xander; sa:
Kan det vara så att i tunneltältets förlåvade land är det inte så många som köper kupoltält och framförallt ett stort rätt tungt sådant som kostar 8700 SEK. Staika verkar dock gå rätt bra men det är nog Nammatj, Nallo och Keron som säljer mest och det kan man förstå, de är både billigare och lättare. Det är bara en tanke...

Tack för dina synpunkter, jag har varit inne på en sådan resonamang. Men jag har nu möjlighet att köpa en saivo för 5000:-, använt bara ett fåtal gångar och drygt 3700:- billigare. Då är läget annorlunda, finns det något bättre för 5000:-?
 
Kanske Helsport Svalborg kan vara ett alternativ! Men annars tror jag inte du hittar ett bättre kupoltält i den storeleken för 5000 Sek. De amrikanska tälten är inte att tänka på tycker jag.

/A
 
Vi måste vara rätt lika i våra tankar, sitta och titta precis på en helsport svalbard när du skickade in ditt tilläg, kul… Men jag ska fundera nogo på dessa två. Tack.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.