• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Reseäventyr i vinter

Vill resa och hitta på nåt kul, helst i ett varmt land i ca 3 veckor eller mer. Har försökt få resesällskap men det går trögt än så länge. Kan åka i dec eller jan. Börjar dock jobba i början på februari.
Jag är rätt öppen för förslag vad gäller land/länder och sysselsättning på resan.
 
Kina kanske

Hmm nu är det ju så att jag är en pojke men om det inte spelar någon roll så skall jag vara ledig i januari och
hade tänkt hitta på nåt kul..
 
Vill också iväg!!

Hej jag blir ledig runt 10 dec, en till två månader framåt.
Hade tänkt att åka iväg någonstans, men har inte bestämt vart bara, tänkte att det ordnar sig nog då.
Hade varit sjysst med lite äventyr såsom klättring, paddling, vandring mm och avsluta med lite sol bad och fest.
Är öppen för alla förslag.
 
Hej!

Kul att fler vill resa! Själv ser jag verkligen fram emot att åka iväg någonstans. Just nu har jag en personlig angelägenhet och det dröjer ungefär en vecka tills jag vet om jag kan åka eller ej. Hoppas ni har tålamod att vänta.
 
Hej på er killar!

Måste tyvärr meddela att jag inte kommer kunna resa med er den här gången. Hoppas ni inte blir alltför besvikna.

Kram emma
 
Vill resa och hitta på nåt kul, helst i ett varmt land i ca 3 veckor eller mer. Har försökt få resesällskap men det går trögt än så länge. Kan åka i dec eller jan. Börjar dock jobba i början på februari.
Jag är rätt öppen för förslag vad gäller land/länder och sysselsättning på resan.

hel jag är en kille på 28 år .jag är intreserad hör gärna av dig
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.