Rekord

Jag undrar om någon vet vad rekordet är sträckan Smygehuk - Treriksröset på cykel?

Och vilken väg den personen tog då, Östkusten eller mitt i Sverige?










David!
 
Skillnad på cykling och cykling, ensam eller med följebil.

Linus (här på Utsidan) cyklade själv, utan stödpersonal. Röjjer hade supportpersonal. Dom cyklade in på lite olika tider.

Kontakta bägge och fråga om deras vägval.
 
här ha du rekorden

Hej på min sida http://www.ant-sut.nu/langcykling sist på den sidan kan du läsa om de två rekorden. Ett är helt utan service och ett är med service. Det är tuffa rekord 7 resp 6 dygn. De cyklade båda inne i landet, som jag själv gjorde då jag cyklade upp. M a o Treriksröset, Karesuando, Gällivare, Söderhamn. Östersund, Dalarna. Värmland, Västergötland, Jönköping, längs med E4:an Höör på småvägar genom Skåne till Smygehuk. Kan du ta de rekorden så är du inte dålig. Man måste dels ha tur med väder, inga skador sjukdomar, inga problem med cykeln, samt så lite packning som är möjlig, ett råd bara använd inte ryggsäck, det knäcker ryggen till slut, hur lite du än har i den

Lycka till! men läs min sida så får du namnen på dem och Andre Röijer som blott var 16 år då han cyklade på 6 dygn har egen hemsida.
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.