• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Promenad Bohusleden 31:e Maj

Tänkte testa en kortare promenad och är nyfiken på Bohusledens etapp 6 som går från Angered till Kungälv. Sträckan går genom Vättlefjälls naturreservat och är 16 km. Några som vill hänga med?

Ska bli bra väder nästa vecka och nu säger prognosen 18 grader på Måndag, perfekt!

Vi ses vid Angered spårvagnshållplats kl.10:00. Det går flera vagnar hit 4,8,9:an. Själv tar jag 4:an från Mölndal som ska vara framme 09:55. Hem från Kungälvs busstation går det sedan bussar till Göteborg 4-5 gånger varje timme.

Ta med vätska och mat/fika och ev badkläder.

Jag behöver vara hemma innan 17:00 så jag åker helst från Kungälv senast vid 16-tiden. Men det borde ju inte vara några problem.

Jag har svartblå overall och en liten rödsvart ryggsäck.

Väl mött!

(Aktiviteteten ligger även ute på andra forum så jag hoppas vi blir några stycken)
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.