• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Nybörjarklättring Telefonplan/Karbin

Hej!
Jag har just tagit grönt kort, och skulle behöva hitta någon/några att klättra med. Hittills har jag bara varit på Klättercentret Telefonplan, men jag kan tänka mig att klättra på Karbin också.

Jag är nybörjare, men för mig spelar det egentligen ingen roll hur duktig du är, så länge du står ut med att jag behöver ägna mig åt de enklare väggarna den närmaste tiden. Just nu är jag mest sugen på topprepsklättring.

Under dagtid är jag ganska flexibel, och varannan vecka kan jag även klättra kvällstid.

//Ida
 
Hej Ida!
Tänkte precis skriva ett sånt här inlägg själv. =)
Jag är som du nybörjare inom klättring, gått kurs och tagit grönt kort. Är helt frälst och vill inget annat än klättra. Haha
Klättrar på Telefonplan och söker också en klätterkompis. Träffar ibland andra från kursen men de kan alltför sällan. Kan kvällstid efter jobbet. Skulle gärna vilja klättra imorgon (lördag), skulle det vara av intresse? =)

Hälsningar Bella
 
Å, vad roligt! Jag kan inte i helgen, men jättegärna i nästa vecka. T.ex. tisdag kväll från 18, torsdag och fredag eftermiddag fram till 18, eller nästa helg. Funkar det för dig?

/Ida
 
Superkul Ida! =)
Tisdag funkar kanonbra! Då ses vi där kl 18.
Ska vi ha en rosa nejlika bakom örat så vi känner igen varandra? ;)
/Bella
 
Klättring Telefonplan

Jag nyttjar Idas inlägg på nytt och efterlyser klätterkompisar på Telefonplan!
Nybörjare och sjukt biten på att lära mig mer och utvecklas inom klättring. Samma förutsättningar som Idas ovan förutom att det är kvällstid vardagar och hela helgerna är disponibla. Vill klättra mer än de jag hittills känner som klättrar. Så frustrerande när man bara vill klättra och är beroende av att andra också vill och kan. =) Har grönt kort och gått kurs på T-plan.
Har btw klättrat med Ida som var sjukt kul och vi kommer klättra mer tillsammans när tillfälle ges! =)
/Bella
 
Hej!

Jag har precis börjat klättra jag med! Känner igen din frustration för jag känner likadant, man vill bara klättra mer och mer! Jag tog grönt kort för någon månad sen och vill verkligen träna för att bli bättre. Jag kan kvällstid på vardagar och ibland helger. Skulle du vara på att köra nästa vecka? :)
/Emma
 
Hej Emma! Den kommande veckan är jag nog uppbokad de tider jag kan, men nästa tisdag (den 19:e) efter klockan sex funkar. Hur har du det då?
/Ida
 
Hej Emma!
Vad kul! Träffas gärna för att klättra! Jag och Ida (ovan) ska klättra på onsdag kl 19:30 på Telefonplan. Du får jättegärna klättra med oss om du vill. Bara kul att lära känna fler och ha fler möjligheter att klättra. =)
/Bella
 
Senast ändrad:
Hej,

Jag har nyligen flyttat till Stockholm och är i en liknande situation som er, känner några som klättrar ibland men de vill oftast bouldra, det är ju topprep och ledklättring som är roligast!

Innan jag flyttade försökte jag klättra 3 gånger i veckan, så tanken är att börja göra det igen när jag träffat några trevliga personer som man kan köra regelbundet med :)

Funkar bäst på kvällar och helger för mig. Nu på söndag eller måndag 18.00?
 
Hej! Vad roligt, både söndag (fast inte för tidigt) och måndag kväll funkar för mig. Jag och Bella har halvbokat, så eventuellt blir vi tre. Jag klättrar inte led (än), men topprepar gärna. Passar det dig att klättra på Telefonplan?
/Ida
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Gringo gråstarr nybörjarklättring lund/malmö Klätterkompis 1
Lena78 Nybörjarklättring I Sthlm Klätterkompis 8
Armas Nyinflyttad söker klätterkompis(ar) för bouldering KC Telefonplan Klätterkompis 2
Anders1984 Klätterkompis Telefonplan/karbin Klätterkompis 0
Carlberger Klätterkompis Telefonplan/Karbin Stockholm Klätterkompis 0
Bostrom Repkompis KC Telefonplan Klätterkompis 2
trod Ledklättrare Solna/telefonplan dagtid? Klätterkompis 2
Tobbelito Semester klättring solna/Telefonplan Klätterkompis 0
cumulonimbus Klätterkompisar Solna/Telefonplan, Stockholm Klätterkompis 2
T0ker söker klätterpartner ikväll solna/telefonplan Klätterkompis 0
wishmasterflo Nån som är interesserat att klättra på Telefonplan? Klätterkompis 5
wishmasterflo Klätterkompis Stockholm (Telefonplan) Klätterkompis 1
nyborjare93 Klätterkompis Telefonplan/Solna Klätterkompis 1
adam 76 Klätterkompis Telefonplan Klätterkompis 0
JessicaZK Ledklättring Telefonplan Klätterkompis 1
rebbo Klätterkompis Solna/Telefonplan Klätterkompis 5
Skojhyddan Solna telefonplan klättring Klätterkompis 0
kig Klättra på Telefonplan? Klätterkompis 1
climbingmallorca telefonplan Klätterkompis 0
Michaelsalem Klätterkompis Telefonplan Klätterkompis 0
papaya klätterkompis i Stockholm Telefonplan Klätterkompis 1
afonga Klätterkompis Telefonplan Sthlm Klätterkompis 0
climber88 klätterkompis sthlm norort/telefonplan Klätterkompis 1
Prime Klättring telefonplan Klätterkompis 0
robinhaag Söker fler klätterpolare Solna/Telefonplan Klätterkompis 3
robinhaag Klätterkompis Solna/Telefonplan Klätterkompis 10
ireneha klätterkompis Telefonplan helger, förmiddagar Klätterkompis 0
devi Klätterkompis telefonplan Klätterkompis 0
Joel Le Klätterkompis Telefonplan Klätterkompis 1
rin Klättra Telefonplan Klätterkompis 2
Christoffer.Rindestrom Klätterkompis Telefonplan Klätterkompis 3
Snoe Klätterkompis till Telefonplan/Uppsala? Klätterkompis 2
ascendo Ledklättring Telefonplan/Solna/Utomhus Klätterkompis 0
AngelicaLundberg Klätterkompis till Klättercentret Telefonplan Klätterkompis 3
pamzilla Nybörjare Karbin eller KC Telefonplan Klätterkompis 3
Filipjk Ledklätterkompis karbin Klätterkompis 0
christina.k Klätterkompis Stockholm (Karbin) Klätterkompis 0
Wilde Sau Letar fler klätterkamrater till K2 och/eller Karbin i Sthlm Klätterkompis 0
A.P. Nybörjare på Karbin Klätterkompis 0
Same Pappaledig 1/1-10 / 31/3-10 klättrar på Karbin Klätterkompis 5
kille_84sth klätterkompis i stockholm Karbin Klätterkompis 1
lejon-hjarta Karbin, söker klätter kompis. Klätterkompis 1
figure8 Replagskamrat Karbin/Stockholm Klätterkompis 2
Tomas H Klätterkompis till Karbin Klätterkompis 0
dunderbjorn "KARBIN" Klättra helger? Klätterkompis 0
anettej Replagkamrat Karbin/Utomhus Stockholm Klätterkompis 2
peter.antman Kätterkompis Karbin sökes Klätterkompis 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.