• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Nybörjarklättring Telefonplan/Karbin

Hej!
Jag har just tagit grönt kort, och skulle behöva hitta någon/några att klättra med. Hittills har jag bara varit på Klättercentret Telefonplan, men jag kan tänka mig att klättra på Karbin också.

Jag är nybörjare, men för mig spelar det egentligen ingen roll hur duktig du är, så länge du står ut med att jag behöver ägna mig åt de enklare väggarna den närmaste tiden. Just nu är jag mest sugen på topprepsklättring.

Under dagtid är jag ganska flexibel, och varannan vecka kan jag även klättra kvällstid.

//Ida
 
Hej Ida!
Tänkte precis skriva ett sånt här inlägg själv. =)
Jag är som du nybörjare inom klättring, gått kurs och tagit grönt kort. Är helt frälst och vill inget annat än klättra. Haha
Klättrar på Telefonplan och söker också en klätterkompis. Träffar ibland andra från kursen men de kan alltför sällan. Kan kvällstid efter jobbet. Skulle gärna vilja klättra imorgon (lördag), skulle det vara av intresse? =)

Hälsningar Bella
 
Å, vad roligt! Jag kan inte i helgen, men jättegärna i nästa vecka. T.ex. tisdag kväll från 18, torsdag och fredag eftermiddag fram till 18, eller nästa helg. Funkar det för dig?

/Ida
 
Superkul Ida! =)
Tisdag funkar kanonbra! Då ses vi där kl 18.
Ska vi ha en rosa nejlika bakom örat så vi känner igen varandra? ;)
/Bella
 
Klättring Telefonplan

Jag nyttjar Idas inlägg på nytt och efterlyser klätterkompisar på Telefonplan!