Nya gore-tex väven XCR!!

Jag har köpt den nya jackan Solid från haglöfs och jag är extremt nöjd med detta köp!!Ibörjan så vart jag lite tveksam men det ändrade sig snabbt efter att jag varit ute och vandrat och fiskat i konstant helregn och vart inte det minsta blöt eller svett!!! Därför kan jag verkligen rekomdera denna nya väv till alla som tänkt köpa någon pryl i detta!!
Mvh Wulff
 
Haglöfs

Solid kostar 3995 (rekommenderat pris), min erfarenhet är ju annars att Haglöfs "BORDE" vara billigare än sina konkurenter eftersom deras produkter sällan är av högsta toppkvalitet. Är denna prisvärd?
 
Efter min egna erfarenheter av inköpta frilufsprylar så vet jag att man kan få ner priset en heldel av av som står på pris lappen.Jag köpte min jacka för 3250kr och det var ju en hel del rabbat!!!Så mitt råd till dig är att gå till en butik och snacka med dem och du kan ju även gå ihop med nå¨gra stycken och beställa flera olika saker samtidigt vilket brukar leda till en prissänkning!!
Mvh Wulff
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.