Någon som såg?

Hej!
Var det någon som såg ExploreSweden som gick på Viasat i onsdagskväll(27april) klockan 1920? En av nordens största multisport tävlingar...
Det skulle vara kul/bra att höra vad andra tycker om den.
Missade ni den kan ni se den på Fredag(29april) klockan 1730.
Mvh/Peter
 
Skulle gärna se det.
Men har inte Viasat sport tyvärr :-(
Kanske finns någon vänlig själ som har möjlighet att spela in ? :)

/Tommy
 
Jadu det var tråkigt att du inte hade kanalen...hmm kanske ska trycka upp några dvds o sälja billigt på explore swedens hemsida...
mvh/peter
 
Tjenare Peter!

Jodå! Visst såg man filmen, missade tyvärr första destinationen, blev lite stressigt tillbaka från löpningen med Helena (lind) och Jenny.

Jag tyckte det var riktigt bra. Snygga bilder, bra summering av tävlingen och bra upplägg. Men jag saknade lite känslan av fart imellanåt.

Bra jobbat killar!

Mvh Therés
 
Hej Theres

Va skoj att du såg filmen o så.
Visst önskar man lite mera fart o så. Jag skulle även såhära i efterhand velat haft mera innan start...typ lite om dom tävlande och hur det såg ut när dom tävlande förberedde sig innan start. Varför det blev så lugna bilder berodde nog på att vi bara var två som filmade och då vill man gärna ta bilder man vet håller.
Hoppas det blir någon fler gång, så blir det nog fler fotografer o mera aktion:)
Sitter nu och glor på "Liven" från tävlingen som pågår...tror jag hejjar på Lundhags. Hoppas dom når en pallplats.
Ha det bra o ta det easy så du inte faller o slår dig eller något:)
Mvh/Peter
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.