• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

marocco med jeep

tänkte ta en sväng ner till marocco nån gång i december.. köra ner med min land cruiser.. bokar båten från Sete till Tangier 2 veckor innan vid drar.. börjar väl med å hänga en stund i chefchauen.. sen får vi se.. vill inte planera för mycket.. ta dan som den kommer.. hänga i nuet.. se vad som händer..

om det låter bra så kan la ni höra av er.. så vi kan la träffas å se om vi vibbar.. peace.. anders
 

Bilagor

  • e4ae_1.JPG
    e4ae_1.JPG
    18.9 KB · Visningar: 428
kan ju lägga till att det blir en del vandring i Rif bergen.. lite klättring i Todhra gorge.. å en del häng på nåt ställe som essaouira.. kanske en tur ut i öknen å dricka mint-the med nån berberhövding.. peace anders
 
Någon beskrev Tangier som: Den värsta introduktionen man kan få av ett land, Bagdad undantaget då.

Marocko är dock coolt, om du surfar så stanna en längre period i softa Tagazhout. Det var höjdpunkten på min sommar. Det är annu bättre nu på hösten!

GL

Stef
 
har varit i marocco ett par gånger innan.. så jag har hyfsad ide om vad som väntar när jag stiger iland i tangier.. man e ju rätt utvilad efter att ha sovit gött på båten.. man får även hjälp med att fylla i alla papper på båten.. det kommer bli en schysst upplevelse tror jag.. bara man inte har bråttom..

ska ha med tagazout i tankarna när vi beger oss.. tack för tipset.. anders
 
Tanger om en vecka

Tjena Anders!

Jag åker till tanger om en vecka från sete och även jag tänkte på ta mig en rundresa i mina föräldrars hemland. Så om du vill ha sällskap finner du mig i Tanger, där jag har. Har själv inte varit runt tidigare

Momo
 
Marocko på torsdag

Vi åker till Marocko i morgon - vi hamnar i Agadir men kommer försöka ta oss därifrån så fort som möjligt. Vandra i bergen tänkte vi - hörde att det var SNÖ långt ner redan!! Ja vi får se hur det går. Momo om du ser det här kanske du har lust hänga på- vi skulle ha bruk för en manlig eskort -verkar det som. Tydligen inte så poppis med frifotade tjejer.
 
Hej på dig

Har dessvärre inte haft möjlighet att kolla mailen först nu och faktum är den att jag drar iväg på en liten mindre resa med en vän så om ni fortfaranade är kvar i marocko så kan vi mötas upp.

Min mailadress: yescheb@yahoo.se så kan jag passa mitt nummer

Häsningar från tangier

Momo
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Friluftsnomad Vinteräventyr med jeep runt Östersjön Reskompis 6

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.