• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Mareldspaddling 16 september

Från yr.no...
"Klarvær. Svak vind, 3 m/s fra nord-nordvest. 0 mm nedbør."

Hoppas norskarna har rätt med vädret så kan det bli en fin kväll.
 
Jag har inte varit i Fiskebäckshamnen på evigheter; var ses man? Eller skall jag i så fall paddla från Önnered och helt enkelt spana efter några kajakpaddlare i närheten av Fiskebäck:)
 
Du kan inte missa det, det är utsidan och västsidan av Fiskebäcks hamn mellan sjöbodarna.
GPS N 57º 38.752' / E 011º 50.986' (RT90 6398103 / 1263878)
 
Kvällstur.
Onsdag 16 september kl 18
paddlar vi ut från Fiskebäck för att fika och senare uppleva Marelden.
Häng på den som vill : )

Hej Charlotta!

Funderar på att hänga på er, utgår i så fall från GKF imorgon strax innan 18:00! Bör väl se er när jag når Fiskebäck!
Hur länge ska vi var ute tror du? Tar nog med mig lanterna+pannlampa i alla fall ;)

/Janne
 
GPS:er och andra moderna påfund som konstiga siffror och krumelurer begriper jag mig inte på men övrig information tackar jag för:)
 
GPS:er och andra moderna påfund som konstiga siffror och krumelurer begriper jag mig inte på men övrig information tackar jag för:)

Tjena!

Kommer du från Önnered så paddla bara förbi Fiskebäcks hamn strax utanför hamnen vid badplatsen brukar kanotister lägga i så jag antar att det är där vi träffas ;)

/Janne
 
Paddel

Det var en trevlig tur med en hel del mareld.
Jag hittade en paddel i vattnet vid Fiskebäck. Om någon vet någon som saknar en paddel så finns den hemma hos mig nu.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.